Åsnes kalenderen 2021

Publisert av Nils B. Lindeberg den 11.11.20.

Etter positiv omtale og gode tilbakemeldinger for forrige utgave har vi valgt å legge arbeid i å lage en ny kalender for 2021 og få den enda bedre distribuert. Vi har sendt kalenderen for 2021 til alle husstander på Flisa og Gjesåsen. Dette er valgt for at vi ikke vil «konkurrere» med kalendere som utgis i Hof og gjennom Åsnes Finnskog historielag.

Alle som ønsker kalenderen, kan få tak den enten på salgsstedene eller ved å ta kontakt med medlemmene i Åsnes Lions Club.

Kalenderen selges på følgende steder: Åsnes folkebibliotek, Joker Kilen og Joker Kjellmyra. I tillegg vil kalenderen bli solgt på Lions stand hvor vi selger julenek de to siste helgene før jul. Det tas forbehold om at kalenderen blir utsolgt.

Overskuddet for kalenderen går til Åsnes Lions sitt humanitære arbeid både lokalt, nasjonalt og internasjonalt.

Vi i Åsnes Lions er helt avhengig av inntekter for å fortsette vårt humanitære arbeid. Alle pengene vi får inn fra salget av kalenderen vil uavkortet gå til dette arbeidet. Vi håper derfor at du velger å støtte oss.

Vi har satt en pris på kr 100 pr. kalender.