Tulipanaksjonen 2021

Publisert av Nils B. Lindeberg den 23.04.21.

Næringslivet i Åsnes har kjøpt alle tulipanene som Åsnes Lions Club hadde til salgs. Dette står det respekt av!

Åsnes Lions Club retter en stor takk til næringslivet i Åsnes for støtten!

Det blir ikke salg av tulipaner på aksjonsdagen 24. april, men dersom du ønsker å støtte tulipanaksjonen uten å få tulipaner som «kvittering» kan du Vippse en gave til 622194.

På forhånd takk!

Helt siden 1983 har frivillige i Lions samlet inn penger til forebyggende arbeid for barn og unge. Lions Tulipanaksjon arrangeres årlig siste helgen i april og gir støtte til vårt holdningsskapende program Mitt Valg. Dette brukes blant annet på våre skoler og barnehager. Alle bidrag, store og små, er med på at vi fortsatt kan støtte barn og unge med verdifull trening i å mestre hverdagen, og utvikle sosiale og emosjonelle kompetanse.