Tulipanaksjon

Dersom du ønsker å støtte tulipanaksjonen uten å få tulipaner som «kvittering» kan du Vippse en gave til 622194.
På forhånd takk!

Helt siden 1983 har frivillige i Lions samlet inn penger til forebyggende arbeid for barn og unge. Lions Tulipanaksjon arrangeres årlig siste helgen i april og gir støtte til vårt holdningsskapende program Mitt Valg. Dette brukes blant annet på våre skoler og barnehager. Alle bidrag, store og små, er med på at vi fortsatt kan støtte barn og unge med verdifull trening i å mestre hverdagen, og utvikle sosiale og emosjonelle kompetanse.

Kalender bilder fra Åsnes. Vipps:  94460    Bankkonto: 1822.43.29098

Kalenderen kan hentes hos: Åsnes folkebibliotek, Joker Kjellmyra, Fiskå Mølle Flisa, Fargerike Flisa, Centrum Tekstil, Kreative Ingema, Norli Flisa og Åsnes legesenter.  Betaling gjøres direkte til Åsnes Lions club.

Julenek: Vipps:  6222194      Bankkonto: 1917.63.16414

Julenek selges fra stands ved Extra og Flisa Stormarked de to siste helgene før jul.

Dato og tidspunkt oppdateres.

Ingen innsamlinger tilgjengelig